Met de tweede wedstrijd voor de deur stond de verplaatsing naar Spartacus  op het programma.

Vandaag enkele wijzigingen in zowel trainers-als spelersstaf: Coaches Suzan en Vanessa ontbraken zodat Kato en Katrien deze bende onder hun hoede namen . Ook Matthis verving de afwezige Sander. Na de nederlaag vorige week werd er vol goede moed gestart om een goed resultaat te bekomen. Al snel werd duidelijk dat Rijko goed uitgeslapen was en er zin in had.  De withemden uit Rijkevorsel overheersten duidelijk deze eerste helft. Mooi samenspel , snelle combinaties, veel variatie en een positieve bijsturing zorgden voor een knappe 1-4 voorsprong bij de rust.

Vol vertrouwen spelen tegen een weliswaar iets minder maar zeer verdienstelijke tegenstander kan leiden tot een zeer mooi spouwspel….

Tijdens de verdiende pauze, even op adem komen na zo een mooie eerste helft, werd er links en rechts nog wat bijgestuurd en enkele tips gegeven door het onuitgegeven maar positief coachend trainersduo.

De thuisploeg begon steviger aan de tweede helft en dit viel vooral op bij hun beste heer: deze knaap werd volgens mezelf wat ingefluisterd om steeds zijn eigen kansen te gaan… eElke opbouw leidde tot een kans die hijzelf creeerde. Goed voor hem maar volgens mijn kleine korfbalkennis ietwat persoonlijk en niet echt ploegminded…. Onze Siem speelde tegen deze grote kerel echter een zeer sterke partij waardoor het plannetje van hun coach letterlijk en figuurlijk in het water viel.

De snelheid ging wat uit het spel, niet onlogisch gezien de eerste helft die in turbomodus werd gespeeld. Uiteindelijk toonde het scorebord  een zeer verdiende en terechte 3-6 overwinning voor onze kleppers , proficiat!!!!!!!

Zo zie je maar wat, lef, snelheid, goede wil en een positieve fighting spirit kan doen met deze talentjes.Een dikke puim voor gans de ploeg alsook de coaches ad- interim!!!!

Schutters van dienst waren : Floor, Noor, Fien ,Eline, Siem en Arne.

Volgende week wedstrijd op Voorwaarts om 11.15 uur, supporters op post!!!

Een vrijwillige reporter