Lise (4) – Dorien (1) – Ben (3) – Stijn (2)
Janne (4) – Lotte (3) – Nathan (1) – Jarne (1)
Luna – Laura - Joppe - Andries

In aanloop naar de titelmatch, gaf onze B-ploeg al het beste van zichzelf. Een overwinning zou een goede aanloop zijn naar de A-wedstrijd en natuurlijk ook een mooie opsteker voor onze B-ploeg. Het begin van de match gaat gelijk op. We gaan naar 4-5 via Lise (2x), Lotte, Ben en Jarne. Dorien maakt er met een doorloper 4-6 van, maar de voorsprong kunnen we niet vasthouden. Zowel wij als HMKC kunnen geen kloof maken en telkens wordt er meteen tegen gescoord, aan beide kanten. Ben, Lotte, Stijn, Janne en nog eens Ben zorgen allen met een shot voor de ruststand 11-11. De break heeft de ploeg duidelijk deugd gedaan, want na de rust lukt het wel om afstand te nemen. Janne zorgt met een shot en een strafworp voor 2 korven voorsprong. Lise, opnieuw Janne, Lotte en Stijn zetten de 13-17 op het bord. Nathan gooit nog een vrijworp binnen waardoor het 14-18 wordt. Klus geklaard? HMKC komt nog even opzetten, maar Lise maakt er met een shot 16-19 van. Nog één korf van HMKC en de eindstand is 17-19.