Onder een sluimerende lentezon werd er reikhalzend uitgekeken, en dit mag je wel letterlijk nemen, naar een leuke wedstrijd.

Wanneer er even voor 15:30 nog steeds geen tegenstander in de verste verte te bespeuren was gingen we dan maar op onderzoek uit. Enkele telefoontjes later was een al dan niet vooraf gemelde FF een feit.

Er werd snel geschakeld en een onderling wedstrijdje one-zone gespeeld.

U87A: Griet-Grietje-Dirk-Stefan

U87B: Natasja-Heidi-Tom-Kris

Reserve voor de A-B ploeg: Loes

De wedstrijd startte aan een hoog tempo en de aanvallen volgden elkaar snel op.

Je kan ervan op aan dat dit niet lang vol te houden was.

Dirk opende de score met een shot waarna Tom met een strafworp en een doorloper voor de 1-2 ruststand zorgde.

In de tweede helft kwamen beide ploegen tot mooie aanvallen en er werd er ook meer gescoord. Misschien kwam dit doordat deze helft geleid werd door Jarco, een goed fluitende scheids, al zal de papa er anders over denken. Hij kreeg namelijk een strafworp tegen.

Stefan en Griet met een shot 3-2 waarna Tom het welletjes vond voor vandaag en er 5 in het mandje legde en hiermee aan de coach liet zien duidelijk klaar te zijn voor de A-ploeg.

De match werd enkele keren stilgelegd.  Zouden schoenen met velcro hier geen oplossing voor zijn?

Tussendoor pikten ook Stefan en Kris nog een korfje mee.

Net voor affluiten was het Loes die met een doorloper de 5-8 eindstand vastlegde.

Bedankt Jarco om te fluiten en aan onze U87G (Gekwetste)-speelster Liesbeth voor je support.

Kris