Graag zetten wij onze U 11 toppers via deze weg eens in de kijker….

Lode , Sepp , Alex , Charlotte , Kaat , Marjorie , Estelle , Louise , Ditta , Saar , Emke , Frauke , Elise , Fenna , Fleur  , Auke en Lena geven 2x per week het beste van zichzelf op training onder leiding van Kato , Jo , Sita en Kaat  met als supervisor Ken .

Het plezier en de vriendschap spat er telkens af tijdens de trainingen .

Ook bij hun wedstrijden 8 tegen 8 en KDR genieten deze toppers vollenbak van de leukste gemengde balsport : KORFBAL !!!!

Afgelopen zaterdag bekampten onze U 11’jes het sterke Hoboken Mercurius.

Na een flitsende start met veel snelheid en beweging kwamen onze helden verdiend op voorsprong. Echter , de bezoekers , minstens met 4 U 13’ers spelend , maakten het verschil door hun kracht en gestalte.

Het verhaal van David tegen Goliath…… Knap om te zien dat ,ondanks de oneerlijke strijd , onze kampioenen nooit afgaven .

Trainsters Sita en Kaat bleven positief coachen waardoor de motivatie steeds aanwezig bleef!!

De 2-12 eindstand is een vertekend beeld gezien de enorme fysieke verschillen hierbij. Toch knap gedaan en nooit het kopke laten hangen , that’s the spirit!!!

Op zondag werd er gespeeld op KCOV . De eerste wedstrijd werd knap gewonnen met vinnig en positief spel , netjes gecoached door Kaat.

Mooie aanvallen , sterk verdedigen en veel enthousiasme , daar kom je ver mee!!!

De tweede wedstrijd werd bekampt tegen de eeuwige ‘ rivaal’ VOBAKO.

Een leuke wedstrijd met veel animo en meelevende supporters die onze helden aanmoedigden , prachtig voor deze kids!!!

De wedstrijd eindigde op een zeer mooie 3-3 eindstand, iedereen content dus..

Een zeer geslaagd weekend voor deze toppers , daar draait uiteindelijk alles om!!!!

RIJKO , LET’S GOOOOO!!!!!!