Het was weer mooi weer, perfecte  temperatuur.

Onze eerste wedstrijd was tegen ATBS.

Aanval: Tom, Dirk, Heidi en Grietje

Verdediging: Marc, Kris, Liesbeth en Nathasja

We komen al snel achter door een mooi shot van ATBS 1-0. Maar het duurde niet lang voor Dirk een korte kans maakt 1-1. Marc is ondertussen gewisseld met Jelle (een vriend van Marc die nooit eerder heeft gekorfbald). Het volgende punt was voor ons, door een mooi shot van Jelle 1-2.  Jelle wist toen nog niet dat hij hierdoor een rondje moest geven tijdens “den 3de helft” Loes dwong een strafworp af 1-3.  ATBS dwong ook een strafworp af maar miste. Grietje zette de 1-4 op het scorebord met een korte kans. Redelijk snel daarna scoorde ATBS met een doorloper 2-4. Wij reageerden snel met een fantastisch shot van Marc 2-5. ATBS volgde nog met een korte kans 3-5. Dirk maakte er met een doorloper 3-6 van. Tom scoorde nog met een korte kans. Zo eindigde de wedstrijd met een mooie 3-7. Tijd voor paar minuten rust.

De tweede wedstrijd was tegen Limes.

Aanval: Kris, Dirk, Nathasja en Heidi

Verdediging: Tom, Marc, Loes van Bavel en Loes Verbraeken

Weer komen we achter door een shot van Limes 0-1. Maar we blijven niet bij de pakken zitten, Kris scoort met een shot 1-1. Daarna is Loes Verbraeken aan de beurt 2-1. Marc sloot zich aan 3-1 en Kris kreeg er niet genoeg van 4-1. Grietje maakte er 5-1 van met een mooi shot. Limes kwam ook nog aan de beurt met een mooie korte kans 5-2. Het laatste doelpunt is ook voor Limes met een shot. Zo eindigde de wedstrijd met een mooie winst 5-3.

We hebben twee leuke wedstrijden gehad en een goeie organisatie door ATBS. Top!!!

Nog een dankjewel en tot weerziens aan Jelle!