Het clubhuis blijft de “SPIL” van het Rijko gebeuren en dat betekent dat daar na het spel, ook massaal kan worden gefeest, gelachen, gedronken en nog veel meer. Na een jaartje onderbreking vanwege coronaperikelen gaan de organisatoren Hilde, Fons en Eugeen het eetfestijn opnieuw organiseren. Dusdanig nodigen we onze leden, familie, kennissen en alle sympathisanten uit op het eerstvolgend eetevenement. Dit zal plaatsvinden op zondag 23 oktober 2022.

Rijko stelt voor :

Rijko’s Eetfestijn – Zondag 24 oktober

van 12 uur tot 14 uur en vanaf 17 uur tot 19 uur

Kantine-Clubhuis Rijko – Kruispad 4 – Rijkevorsel

Om iedereen voluit te laten genieten van dit ongeëvenaard smulfestijn zal er in twee shiften worden opgediend van 12 tot 14 uur en van 17 tot 19 uur, met een max van 110 personen per shift. Zo heeft iedereen voldoende zitruimte en kunnen we ook iedereen tijdig naar wens bedienen.

Menu keuze :

Stoverij op Vlaamse wijze met frieten en keuzesaus :  13 euro p.p.
Koninginnenhapje (Vidée) met frieten en keuzesaus:  13 euro p.p.
Kindermenu curryworsten met frieten en keuzesaus:  6 euro p.p.

Schrijf je bijtijds in en zet zorgeloos je voetjes onder tafel voor de nieuwe editie van dit eetfestijn.

Inschrijven via twizzit of via volgende link : http://www.rijko-korfbal.be/?eid=15511168