Proficiat aan onze mini diamonds!

Leuk nieuws voor onze club, want er zijn maar liefst 8 jeugdspelers geselecteerd om mee te gaan trainen bij de mini diamonds zone rood.

De mini diamonds, wa’s da?!

Eigenlijk zijn de mini diamonds te vergelijken met de provinciale selectie van vroeger. Per regio/cluster gaan ze de meest talentrijke spelers selecteren en samen zetten om als ploeg te korfballen en zo nog beter te worden. Zij trainen vanaf oktober wekelijks in Herentals in de zaal, heel de winter door en spelen in februari een tornooi ‘beker Karel Bastiaensen’ tegen de andere clusters.

Bij ons in de cluster (zone rood) zitten bijvoorbeeld de 8 kempische korfbalverenigingen en spelers die in de regio Kempen woonachtig zijn bvb van ASKC/Voorwaarts/....

Wauw, wie is er van Rijko geselecteerd?

Bij de U13 zijn Eline Eyskens, Noor Verhoeven en Siem Van Den Bogerd er bij.

Bij de U15 mogen Lies Verhoeven, Chiene Bruyns, Lene Matthe, Jins Van Den Bogerd en Daan Pallemaerts Rijko vertegenwoordigen.

Als club zijn we uiteraard heel fier om te zien dat we er zoveel talent van onze Rijkevorselse bodem mee naar de mini diamonds kan en we wensen hen super veel succes en plezier toe!