Na de jammerlijke en onverdiende nederlaag van vorige week aasden onze kleppers op eerherstel. Met de komst van het verre Appels leek dit een uitgelezen kans om het blazoen terug op te poetsen. Rijko startte gretig aan de wedstrijd al dient gezegd te worden dat de bezoekers stevig weerwerk boden. Na een resem aanvallen zonder succes brak Noena tot ieders vreugde het ijs door de 1-0 aan te tekenen. De thuisploeg bleef vol enthousiasme spelen en onze helden hadden enorm veel plezier in het spelletje. Onze verdediging had het bij momenten moeilijk maar bleef knap overeind. Nika zorgde voor extra ademruimte door de 2-0 op shot aan te tekenen. Met een verdiende pauze pepte coach Vanessa de spelers nog wat op door hen eraan te herinneren dat de wedstrijd nog niet gespeeld is. Rijko begreep de boodschap en begon dominant aan de tweede helft. Met sterker samenspel en veel goede moed kwam de bevrijdende 3-0 na een bommetje van Imke als een opluchting. De bezoekers gaven niet op maar de thuisverdediging stond als een huis waardoor de 3-0 eindstand bleef staan blinken op het scorebord.
Proficiat aan deze groep die onder lastige weersomstandigheden strijdvaardiger bleken dan de bezoekers.
Knap gedaan RIJKO!!!!!!!
Volgende week een weekje geen competitie maar wel een oefenwedstrijd op het programma op Temse, supporters op post.

Een vrijwillige reporter