Kern :

U12 C : Vrij
U12 D : Meeuwen A – Rijko D : 4-2
U14 A : Vobako A – Rijko A : 9-3
U14 B : Rijko B – St. Gilles Waas : 11 -0 : De ene week is de andere niet, na een mindere prestatie vorig weekend, nu aangeknoopt met een overtuigende zege.
U16 A : Scaldis A – Rijko A : 7-17
U16 B : Rijko B – Voorwaarts A : 7-9 Weggespeeld zijn we hoegenaamd niet door deze A-ploeg. We boden enorm veel weerwerk tijdens de 1 ste helft, al laat de rustscore dat anders uitblijken,
3-6. Indien we onze kansen beter hadden benut dan prijkte er waarlijk een gelijk op het scorebord bij de pauze. Helaas, de dametjes van Voorwaarts waren ons te vlug af en maakten hierbij het verschil. Dean zorgde met wegtrek voor de 1-1 en nadien voor de 2-3 met een shot. Bo scoorde knap de gelijkmaker, 3-3. Echter foutenlast leidde naar 3 stippen en dat verzuurde onze dynamiek. Na het water een onoplettendheid bij de vakwissel en 4-8. Het beste kruit was verschoten bij Voorwaarts en beetje bij beetje controleerde Rijko het vervolg van de wedstrijd, met als gevolg een shot van Dieter, een gemiste stip maar in de herneming rebound met korte kans de 5-8 van Jonas. We zijn nog niet aan het eind van ons latijn, stip die Mathijs keurig omzet en een shot van Bo, zo komen we op een zucht van gelijk 7-8. De daaropvolgende vrije worp van Bo wordt niet omgezet, dat had de bekroning van de remonte betekent, doch een dame van VW bepaalde op vrije worp het eindresultaat, 7-9.
U16 C : Onze meisjesploeg, die het dit seizoen opneemt tegen Nederlandse tegenstrevers is
de pineut van de gehele coronaheisa. Zij zeggen af, verplaatsen de wedstrijden of annuleren
de verplaatsing naar Rijko naar latere data. Zo hebben zij slechts tot nog toe één partijtje
mogen korfballen. Maar we houden de moed erin, meidengroep!
U19 A : Vrij
U19 B : Rijko B – Neerlandia A : 5-4