Op weg naar een digitaal scorebord?

De Club van 50 stelt zich ten doel om tegen het komende seizoen 2020/2021 het kunstgrasterrein van Rijko KC te voorzien van een mooi digitaal scorebord al dan niet met extra bedrijfssponsoring! Maar om dit te realiseren zijn extra leden maar dan welkom!!! Vandaar deze zeer warme oproep om aan te sluiten bij dit prachtige initiatief.
Uw bijdrage is slechts €50 per jaar en daarmee geeft u Rijko een behoorlijke financiële injectie om dit mogelijk te maken!
De opbrengsten worden jaarlijks gebruikt om talrijke zaken aan te kopen ten gunste van Rijko en zijn leden.
Een deel van het budget zal dit jaar gebruikt worden voor buiten meubilair, een deel gaat in de spaarpot voor het electronische scorebord!

Wat krijgt u hier voor terug ?

- 1 abonnement voor gratis toegang van alle thuiswedstrijden van RIJKO gedurende het zaalseizoen, prijs normaal €30

- deelname aan ledenprijs bij Rijko activiteiten

- ontvangst van de digitale nieuwsbrieven van Rijko

Heeft u al eerder met de gedachte gespeeld om lid te worden, aarzel dan niet langer en wordt lid van de Club van 50.
Klik op volgende link en laat je gegevens achter : http://www.rijko-korfbal.be/?oid=217&pid=1215

Hartelijk dank namens de Club van 50

Onze realisatie 2019/2020 (5 picknickbanken) en onze droom voor 2020/2021