Rijko’s clubhuis werd zondag 13 oktober gepromoot tot “Huisje Weltevree”. Alle deelnemers met een duim omhoog huiswaarts nadat ze vol hadden genoten van een heerlijke maaltijd. Deze editie kende een mindere opkomst dan de vorige, slechts 115 i.p.v. 177 smullers. De afwezigen hadden mijns inziens het ongelijk aan hun kant omdat ze een overheerlijke dis aan hun neus lieten voorbijgaan. Hierbij mag ik even Hild Janssen, die ervoor zorgde dat de Vidé en de Stoverij weerom van hoge kwaliteitsklasse waren en Fons Van Dael de gewaardeerde frietenbakker, roemen die de bereidingen op zich namen zodat iedereen smaakvol heeft genoten. Ik vergeet zekers ook niet de helpers vrijwilligers, die de twee shiften bevolkten om iedereen gepast en naar behoren te bedienen, waarvoor mijn hartelijke dank. ’t Is weer voorbij, ééntje meer op de teller geplaatst en hopelijk een weerziens op de volgende editie oktober 2020. We gaan er met zijn allen zorg voor dragen dit nogmaals even goed te doen, beter is haast onmogelijk. Medeorganisator, Eugeen, geeft de slotgroet…. Tot dan!

Noot van de redactie : Eugeen, jij ook weer van harte bedankt voor deze organisatie. Het was lekker en we komen volgend jaar met veel plezier terug!