Wat hebben we nodig voor een korfbalwedstrijd?
- een veld! check dat hebben we!
- 2 korfbalpalen! check dat hebben we!
- een bal! check dat hebben we!
- 16 spelers! check dat hebben we!
- een officiële scheidsrechter? oeps die zijn er veel te weinig!

Daarom starten we binnen het korfbalnetwerk Kempen met een scheidsrechtersproject om als club ook ons steentje bij te dragen, want geen wedstrijden zonder scheidsrechters.
De clubtoer stopt in Rijkevorsel op donderdag 21 maart en dit van 19:30 tot 21:00uur. Hier kan je ontdekken of scheidsrechter worden iets voor jou is of om je rugzakje wat voller te laden als je bij Rijko eens een jeugdwedstrijd dient te fluiten!

Vraag maar eens aan Lennert Herthogs, speler U19 en trainer U10, hoe leuk het is om officiële wedstrijden te fluiten.
Binnen Rijko krijg je alle kansen om je snel te ontwikkelen, ook als scheidsrechter!

Iedereen is die avond van harte welkom, spelers, trainers, bestuursleden, ouders, andere sportliefhebbers,....

Graag inschrijven via www.jeugdsportnetkdr.be

#togetherforrijkokorfbal#geenwedstrijdenzonderscheidsrechter