De korte maar vroege verplaatsing naar Technico: na het jammerlijke verlies van vorige week leek dit de kans om de eerste puntjes te behalen…..

Was het dat de thuisploeg furieus startte of dat Rijko nog niet wakker was, wie zal het zeggen…..

Technico domineerde gans de eerste helft wat zich uitte in een 2-0 voorsprong tijdens de rust.

Was Rijko onder de indruk van de grote heren of was het wat te vroeg voor onze kids?

Dit was jammer genoeg niet het Rijko dat coach Vanessa en de suppo’s hadden verwacht te zien . Herpakken was de boodschap: niet onder de indruk zijn van het gestalte of geslacht. Neen , gewoon laten zien wat jullie wel kunnen: korfballen!!!!

De knop bij deze speelsters werd wat omgedraaid en het niveau ging wat omhoog.

De aanval kreeg stelselmatig iets meer doelpogingen en verdediging ging wat feller spelen.

Fien Verhoeven lukte de 3-1 waardoor de thuisploeg een discutabele korf kreeg toegewezen.

Fien Vervoort lukte de 4-2…was dit de kentering in deze wedstrijd???,

Helaas niet: de thuisploeg drukte het gaspedaal in en liep uit tot 7-2 alvorens Ines de 7-3 tegenprikte.

Techinco  klokte af met een 8-3 verdiende overwinning.

Dit werd een wedstrijd om snel te vergeten , dit Rijko kan beter maar dat beseffen coach en speelsters wel.

Niet getreurd, volgende week een weekje rust en daarna er weer vol voor gaan om progressie te maken en een nieuwe kans op eerste puntengewin.

Never give up!!!

Een vrijwillige reporter