Beste leden, ouders, supporters, vrijwilligers, inwoners van Rijkevorsel en korfballiefhebbers,

Woensdag jongslede hebben we de officiële mededeling verkregen van de schepen van Sport Stef Maes en sportfunctionaris Stijn Van Gestel
dat we het project kunstgrasvelden kunnen realiseren op de gronden die ons via recht van opstal werden toegekend door de gemeente Rijkevorsel.
We zullen dit project volkomen realiseren met eigen middelen maar is noodzakelijk voor de verdere groei van onze vereniging!
De komende maanden zullen we dus onze tijd goed kunnen gebruiken met het aanvragen van de nodige vergunningen,
het heronderhandelen van de prijzen, het inventariseren van de nodige werken die we zelf gaan uitvoeren,.... zodoende we uiterlijk 06/2019
kunnen starten met de aanleg en we het seizoen 2019-2020 kunnen aanvatten op onze nieuwe kunstgrasvelden.

De budgetten voor de aanleg van de kunstgrasvelden zijn zo goed als rond maar iedereen kan zijn of haar stukje kunstgrasveld nog steeds bijdragen.

Hoe minimaler de inspanning is die de club zelf moet leveren, des te meer kan er de komende jaren ingezet worden op verdere ontplooiing van onze
sportieve activiteiten.

Klik even op volgende link en bekijk de verschillende mogelijkheden http://www.rijko-korfbal.be/?oid=217&pid=21946 !

Doen jullie mee! Ik in ieder geval wel! Uitkijkende naar jullie steun, alle beetjes helpen en vele kleintjes maken groot!

We danken de gemeente Rijkevorsel om onze club mee te doen bloeien en groeien. #togetherforrijkokorfbal#sportersbelevenmeer2310

Sportieve korfbalgroeten

Joris Bruyns