Het zaalseizoen staat weer voor de deur. Ben je geen RIJKO-lid maar wel frequent bezoeker van de wedstrijden van de senioren en de diverse jeugdteams? Schaf dan snel je abonnement aan!

Abonnementen

Ook dit jaar is het RIJKO abonnement weer verkrijgbaar. Deze kaart geeft je toegang tot alle thuiswedstrijden van Rijko (jeugd en senioren).

Abonnement 19 jaar en ouder : € 30,00
Abonnement 65+ : € 15,00

Je kunt je persoonlijke abonnement bestellen via de website www.rijko-korfbal.be Als je een abonnement hebt besteld en je bijdrage is voldaan, dan ligt deze bij je eerste bezoek bij een thuiswedstrijd bij de kassa voor je klaar.

CLUB 50

Als lid van CLUB50 heb je volgende voordelen :

- GRATIS toegang tot alle thuiswedstrijden van RIJKO

- Prijs leden bij deelname aan activiteiten

- Ontvangst van de digitale doorloper

- U kan zelf mee bepalen wat er met uw bijdrage van €50 gebeurd binnen de werking van de club

Hoe zat het ook alweer voor de leden en supporters zonder abonnement?

Vrije toegang: voor alle Rijko leden en ereleden van Rijko geldt dat ze vrij toegang hebben tot al de thuiswedstrijden. Voor sponsoren en CLUB 50 geldt hetzelfde, op vertoon van hun sponsorpas.

Losse toegangskaarten: bij iedere thuiswedstrijd zijn er kaartjes te koop aan de kassa voor de mensen die geen lid zijn van RIJKO.

Deze prijzen zijn :

Hoofdklasse 1 (A+B+C) : €6,00 (65+ €4,00)

Jeugd U19A : €5,00 (65+ €2,50)

Overige jeugd : €2,50 (65+ €2,50)
Jeugd <U10, gewestelijke en recreanten : GRATIS

Combitickets per dag : hoogste ticketwaarde +1,50€

We wensen alle supporters leuke en sportieve korfbalwedstrijden toe, maar denk tijdens het supporteren ook aan RESPECT en FAIR PLAY naar de eigen spelers, tegenstander en scheidsrechters toe!

BEDANKT!!!!!!!