Dag ouders en spelers

Op zaterdag speelden wij voor het eerst een mono thuismatch. We waren de afgelopen weken al met heel wat spelers, maar zaterdag waren er 25 van de 32 U8 spelers. Mega top voor Rijko !

We speelden met vier ploegjes:

- ines, imke, tuur, jasper, wouter en noor S. speelden samen met dorthe fantastisch tegen Rkc en vobako.
- katrijn, eline, ward, thomas, arne en jenna speelden samen met eef ongelooflijk tegen Geelse en Vobako
- noor V., jente, zoë, nika, ulryke, julie en laurine speelden met eef en suzanne geweldig tegen Rkc en Vobako
- fien, yunah, liv, sander, hanna en jirthe speelden samen met suzanne prachtig tegen Vobako en Geelse

Jullie lezen het goed: de trainers vonden het fantastisch, ongelooflijk, geweldig en prachtig. Iedereen deed zijn best en speelde op zijn best. Jullie luisterden goed en probeerden te doen wat er gevraagd werd. We hebben veel ballen onderschept van de tegenstander, heel dicht verdedigt, veel pasjes gegeven, veel gegooid naar de korf en heel vaak gescoord. Super knap !

Als laatste hebben we volgens mij nog het wereldrecord high fiven gebroken. Het horen van de ouders met al hun aanmoedigingen, daar kunnen vele andere clubs jaloers op zijn. Bedankt mama's en papa's.

Tot vrijdag op de training waar we nog meer gaan bijleren om het volgende week even goed te kunnen doen op de wedstrijd. De trainers zien er al naar uit.

Tot vrijdag toppers.
Trainersteam U6-U8