Dag ouders en spelers

Een klein verslag van onze eerste wedstrijd van het seizoen.

Al goed dat de weersvoorspellingen in België niet altijd kloppen, want al snel bleek dat we zaterdagmiddag op ASKC onze regenvesten niet gingen nodig hebben. Het werd een leuke en zonnige namiddag.
We speelden met twee teams van Rijko: Arne, Thomas, Eline, Imke, Hanna, Noor, Yunah en Jente gingen
samen met Dorthe op pad en Tuur, Hanne, Nika, Laurine, Inès, Ulryke, Floor en Liv trokken met Suzanne direct naar het wedstrijdveld.
We speelden niet alleen drie wedstrijden, maar mochten ook op het springkasteel, een zot parcours afwerken en een supercoole survival doen door het bos.
Aan de wedstrijdjes kan zeker nog gewerkt worden, maar het spelplezier zat al goed. We deden allemaal ons best en we hadden een leuke dag, dus kregen we een mooi diploma en een balletje.
Mama's en papa's, genietend van de laatste warme zonnestraaltjes, stonden steeds klaar om Rijko aan te moedigen
en er samen een gezellige middag van te maken ... Super!

Bedankt aan Griet en Marlin om een wedstrijdje te fluiten en veel beterschap aan Katrijn die jammer genoeg ziek moest afmelden.

Korfballende groetjes en tot vrijdag toppers.
Trainersteam U6/U8

Ps : de volledige fotoreeks kan je op de fotopagina terugvinden!