Na een fantastische prestatie van onze jonge U12 spelers vorige week mochten we vandaag weer aan de slag.
Vandaag hadden we ook Matthijs bij dus 6 jongens (Dieter - Jasper - Jonas - Loris - Matthijs - Stijn)
en 6 meisjes (Bo - Kaat VD - Kaat VH - Lobke - Marthe - Stien).
Eerst moesten we nog een wedstrijd afwerken om onze plaats in de reeksen te bepalen. Dus als eerste moesten we tegen Sikopi, zij hadden vorige week geen enkel punt kunnen pakken en wij 6 maar elke wedstrijd moet gespeeld.

Al heel vroeg in de wedstrijd komen we 2 - 0 achter, iedereen ineens wakker. Kaat VH maakt er snel 2 - 2 van door twee korte schotjes. Het andere vak besluit het werk van Stien, Kaat VH, Dieter en Jasper verder te zetten. Loris schiet een mooi schotje binnen (2 - 3)
en Lobke scoort een kort schotje na het vangen van de rebound (2 - 4). Jonas scoort nu een doorloper op pas van Kaat HV, Sikopi kan nog even milderen ook met een doorloper maar Loris heeft het laatste woord met een wel heel erg ver schot (3 - 6), de eindstand.

Na de overwinning tegen Sikopi eindigen we op de 2de plaats en vanaf nu zullen we dus de betere ploegen tegen krijgen. Boeckenberg eindigde ook 2de in hun reeks (na Kwik) dus zij worden onze volgende tegenstander. Boeckenberg heeft een heel sterk U12 team dus opdracht voor deze wedstrijd:
blijven vechten ook al komen we achter. En achter zouden we komen: Boeckenberg staat tactisch al een heel pak verder dan wij en ze zijn bovendien ook heel snel.
We krijgen in totaal 13 goals tegen maar we kunnen er zelf toch ook 5 maken (schot Stijn - schot Jonas - kort schot Kaat VH - strafworp Stijn (uitgelokt door Marthe) - schot Stien). Wat we vooral van deze wedstrijd moeten onthouden is de vechtlust dat de onze vertoonden van de eerste seconde tot het allerlaatste.

Door het verlies tegen Boeckenberg mogen we nu strijden voor plaatsen 7 of 8 tegen Ganda. Wij openen de score deze keer met een doorloper van Jonas op pas van Kaat VH. Maar dan is het aan Ganda en halfweg staan we 1 - 3 achter, geen probleem de onze kunnen tegen een stootje en in korte tijd gaan we erop en erover (doorloper Kaat VH - doorloper Jonas knap afgewerkt met 1 hand - doorloper Lobke - shot Stijn - doorloper Loris). Eindstand 6 - 3 en een wel verdiende 7de plaats! Iedereen doodmoe maar heel blij met de behaalde resultaten.

Suzan