Rijko Website en Den Doorloper digitaal zijn dringend op zoek naar enkele extra verslaggevers en dit voornamelijk voor de jeugdploegen. Het was het voorbije seizoen al geen gemakkelijk jaar inzake verslagen en communicatie betreffende de gespeelde partijen. Ik hoop dat jaargang 2016, beginnende vanaf 1 september we meer informatiever nieuws naar onze lezers kunnen overbrengen. Spreek eens onderling af om bijvoorbeeld om de beurt voor een pittig verslag te zorgen (schrijftalent is niet noodzakelijk), zodat al onze lezers op de hoogte blijven van het reilen en zeilen van deze ploegen. Ikzelf doe mijn best om bij meer dan één gelegenheid de kern wedstrijden bij te wonen en te becommentariëren. Af en toe pik ik er nog eens een jeugdteam uit en volg het, maar helaas daar stopt het dan ook. Wie zich hiervoor geroepen voelt om desgevallend eens een paar zinnetjes te wijden aan de esbattementen van één van onze jeugdploegen, gelieve uw verslag door te mailen naar : bruyns.joris@gmail.com en dendoorloper@rijko-korfbal.be. Zij brengen het vervolgens in publicatie op de Website en clubblad.

Dank U!!!!!