Na een foutloze start van de competitie bekampten onze helden de hekkensluiter van de reeks KCBJ. Snel werd duidelijk dat de honger groot was om deze tegenstander op te peuzelen. Ondanks de moeilijke weersomstandigheden toonde dit Rijko de gretigheid om te winnen . En zo geschiedde het: met totale dominantie en sterk samenspel stond de monsterscore van 20! -1 op het bord. Schutters van dienst waren vandaag : Loris 3x , Kaat Verdijck 2x , Kaat Verhoeven 2x ,Simon 1x , Marie 1x , Stien 2x ,Stijn 4x en Jonas 5x . De generale repetitie voor de clash woensdagavond op Boeckenberg lijkt geslaagd, al zal dit een totaal andere wedstrijd worden waar de tegenstander een heel ander kaliber is.

Volgende wedstrijd dus woensdag om 20.00uur op Boeckenberg , supporters op post!!

Een vrijwillige reporter