Donder en bliksem: een voorbode voor een moeilijke avond ??

Deze wedstrijd werd door coach Rudi aanzien als een goede training… met de lichtgeblessseerde Marthe op de bank en de ontbrekende Stien ( ziek) werd de opdracht er niet gemakkelijker op. De thuisploeg  had deze wedstrijd echter met stip genoteerd in hun agenda.

Dit was al direct merkbaar bij het begin van de wedstrijd: hoge pressing, agressief spel , veel enthousiasme en dynamisch spel was het concept van de thuisploeg . Rijko werd een beetje overdonderd kwam niet onder de druk uit . Dit resulteerde in een zware ruststand van 8-1 !!

Enkel Simon kon tegenscoren met een mooi shot. Sikopi, zeer sterk op doorloper had de schaapjes al op het droge en nam wat gas terug de tweede helft. 2 gemiste stippen door Kaat resulteerde jammer genoeg niet voor de verhoopte opvlakkering. Echter, Rijko liet zich niet afslachten en bleef knap werken voor elke kans. De einduitslag, 12-4 , was niet meer dan een voetnoot.

De doelpuntenmakers voor Rijko waren de tweede helft Pam op doorloper, shot van Kaat en shot van Simon. Verdiende overwinning van de sterke thuisploeg maar geen man overboord: zaterdag in de competitie kan dit verlies doorgespoelt worden met een  partij tegen Leuven. Mits winst is de zo begeerlijke top 8 een feit.

Supporters op post !!!

Een vrijwillige reporter