Ook zin om de korfbalsport te (her)ontdekken, bij Rijko uit Rijkevorsel kan dit!

Rijko korfbal is een sportvereniging van meer dan 300leden waar iedereen van harte welkom is om de korfbalsport te beoefenen. Zowel competittief als
recreatief kom je aan je trekken. Daarbuiten zijn er tal van nevenactiviteiten waar gezeligheid en plezier maken voorop staat!

De korfbalvakantie zit er bijna weer op dus vanaf augustus starten de verschillende teams weer met hun trainingen!
Zin om ook te korfballen stuur een mail naar rijko@korfbal.be of vul het webformulier in via Lid Worden? IEDEREEN VAN HARTE WELKOM!
Je kan steeds een 3tal trainingen GRATIS meedoen en dan beslissen of je wil aansluiten!

Trainingsdata en oefenwedstrijden kan je steeds terugvinden via de ploegenpagina (www.rijko-korfbal.be).

Onderstaande data kan je reeds noteren :

START veldtrainingen: seizoen 2019-2020

U6: vrijdag 6 september, aanvang 18:15
Daarna wekelijks op vrijdag, aanvang 18:15

U8: vrijdag 30 augustus, aanvang 18:15
Daarna wekelijks vrijdag, aanvang 18:15

U10: woensdag 14 augustus, aanvang 18:30
Daarna wekelijks op woensdag en vrijdag, aanvang 18:30

U12: woensdag 7 augustus, aanvang 18:15
Daarna wekelijks op woensdag, aanvang 18:15 en vrijdag aanvang 18:15

U14: woensdag 7 augustus aanvang 19:00
Daarna wekelijks op dinsdag/woensdag, aanvang 19:00 en donderdag/vrijdag aanvang 19:00
Planning kan soms licht afwijken, zie teampagina

U16: dinsdag 6 augustus aanvang 19:00
Daarna wekelijks op dinsdag, aanvang 19:00 en donderdag aanvang 19:00

U19: dinsdag 6 augustus, aanvang 19:00
Verdere planning zie teampagina

Kern: wens je te korfballen op hoog niveau met minimaal 2 trainingen en 1 wedstrijd per week? Stuur een mail naar rijko@korfbal.be!

Gewestelijke: donderdag 22 augustus, wens je wekelijks te trainen en een wedstrijd te spelen? Altijd welkom, aanvang 20:00, wekelijks op donderdag!

Recreanten: donderdag 22 augustus, heb je nog nooit gekorfbald of heb je zin om wekelijks op een recreatieve manier aan sport te doen? Altijd welkom, aanvang 20:00, wekelijks op donderdag!

Graag eerst meer info, mail naar rijko@korfbal.be en we contacteren je asap!

Uren zijn onder voorbehoud van wijziging, check zeker regelmatig de desbetreffende teampagina